7 tahun derita kejang seluruh anggota badan

Assalammualaikum dan salam sejahtera!

7 tahun menderita kekejangan seluruh badan sejak berusia 16 tahun. Pada usia 16 tahun, adik ini mengalami demam panas. Mulanya, si ibu hanya menyangka ianya hanya lah demam biasa.Tetapi, ianya berubah dalam sekelip mata.

Sekarang nie adik ini sudah berusia 23 tahun.

Hamba Allah menghulurkan bantuan

Pada Januari 2016, ada seorang kakak yang tinggal satu apartment dengan Aju, telephone untuk membeli Vivix. Katanya, melalui research yang di buat, beliau rasakan Vivix ini dapat membantu adik yang menderita ini. Kebetulan masa nie Vivix tengah promosi. Aju ingat lagi. masa nie lagi seminggu sebelum CNY. Kakak nie nak pie hantar kat adik nie.

Aju pie jumpa kakak nie untuk explain kebaikan vivix nie dan kandungan nya.

Anda nak tahu apa kebaikan vivix??

Kebaikan Vivix membantu masalah Kronik

Vivix nie dikenali sebagai tonic ajaib ataupun sirap merah masam. Ramai pesakit kronik yang telah mencuba vivix dan dapat rasai kesannya. Antaranya pesakit kanser, pesakit kencing manis, sakit gout, sakit tulang dan sebagainya.

Vivix ini hanya lah satu suplemen yang dicipta untuk membantu. Ianya bukan untuk mengubati atau merawati.

sesiapa yang telah mengambil nya pasti akan terasa perubahan. Nak tahu lebih lanjut mengenai vivix, boleh baca di entri Tonic Ajaib. Di dalam entri ini, anda dapat mengetahui kandungan yang terdapat di dalam tonic ajaib ini.

Berita terbaru Adik

Alhamdullilah, minggu nie dapat berita baik dari kakak yang menderma ini bahawa bengkak di bahu adik ini semakin surut. Selepas 1 botol vivix habis. Ini dah masuk botol ke 2 vivix. Semoga adik ini kembali pulih walaupun tidak 100%.

Dengan izin Allah. Kita mencuba memberi yang terbaik. semua terserah pada Allah. Sebagai hambaNya, kita perlu doa meminta. Doa ibu yang paling mujarab.

Ini keadaan adik tersebut…sangat memilukan… Akak ¬†doakan awak cepat sembuh ya…

kekejangan otot

Salam sayang

Aju Atelier

WhatsApp : 012-4318211

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *