2018 APAC Convention Young Living

Julung kalinya APAC Convention Young Living di adakan di Malaysia iaitu di KLCC Kuala Lumpur. Convention yang tamat hari ini telah berlangsung selama 3 hari bermula pada hari Jumaat 23 hb sehingga lah hari ini 25hb Ahad.  Asia Pacific Regional Convention ini di hadiri oleh 7 buah negara iaitu Hong Kong, Japan, Australia, Indonesia, Malaysia, Singapore dan Taiwan.

Ekspo Young Living

2018 Asia Pacific Convention – My Destiny mengumpulkan semua pengedar-pengedar Young Living yang sangat cintakan Essential Oils “Oil Lovers” dari seluruh Asia Pacific.

Tahun ni slogan nya ialah “My Destiny” dengan #createyourowndestiny dimana menekankan semua Pengedar Young Living supaya Mencipta Destiny Empayar kita. Kita yang perlu mencorakkan dan mencipta jalan cerita bisnes dan hala tuju kita.

nak tahu Destiny Aju? Stay tune, tak lama jer lagi. InsyaAllah.

Aju_myDestiny Aju_myDestiny2

Pelbagai aktiviti di APAC YL nie. Event 23hb Jumaat tue, YL buka pada Public. Ahli YL boleh membawa sesiapa sahaja prospek untuk datang melihat dengan lebih dekat tentang produk YL. Manakala event 24 and 25hb adalah untuk semua AHLI YL yang membeli tiket Convention.

Aju pergi 23hb sahaja, kerana kenkangan masa Aju tak dapat attend YL Convention 24 dan 25hb tue. Tapi Alhamdullilah dapat sharing information dari upline dan kawan-kawan yang lain.

Antara aktiviti yang Aju teruja sangat ialah BrainWave Scanning. Alat yang kita letakkan di Brain dapat menentukan Usia Brain kita dan juga dapat detect Minyak Essential Oil yang kita suka kan tersebut membantu kita dari segi apa.

Jom tengok result BrainWave Aju. Aju guna Peppermint untuk test BrainWave Oil. So resultnya ialah Peppermint nie bagi Aju lebih Energy, Relaxation dan juga Clarity. Patut lah bila rasa mengantuk, hidu Peppermint terus rasa segar bugar.

Untuk test Brain Age pula, umur brain Aju ialah 40s. ini menunjukkan Brain Aju terlalu banyak bekerja @ terlalu aktif. Sekarang nie aju kena cari Essential Oil yang boleh buat Aju rasa tenang dan relax, supaya Brain nie tak berfungsi terlalu aktif.

Tapi mengikut nasihat BrainWave people, 40s brain age memang sangat bagus. Alhamdullilah. Lepas nie nak ligat pikir untuk pecut dan meroket dalam bisnes Young Living.

BrainWave Scanner_1 BrainWave Scanner_2 BrainWave Scanner_3 BrainWave Scanner_4

Selain dari itu banyak lagi pameran seperti Pameran Seed to seal, Pameran Minyak dimana kita boleh bau semua jenis Essential Oils dipamerkan. Gambar – gambar semua available di Facebook Aju iaitu Aju Atelier. Aju juga sempat hadir dengar TALK mengenai Financial Planning with Young Living. Speaker di datangkan khas dari Singapore yang berpengalaman lebih dari 10 tahun dalam financial planning dan bisnes Young Living.

Event hari Sabtu dan Ahad, banyak mengenai New Produk yang di bawa masuk dari US ke Malaysia serta Talk mengenai Building up Bisnes serta Operation and Production Young Living produk.

Young Living juga ada launch produk Kecantikan iaitu Savvy Mineral. Nanti Aju review produk nie yer.

Tahun depan APAC akan diadakan di China. InsyaAllah, Aju akan terbang ke sana untuk SILVER recognition.

Aju ada buat rakaman video sekitar APAC Convention untuk tontonan you all. klik sini : https://www.facebook.com/aju.atelier/videos/2055014214755653/

Nanti Aju sambung lagi mengenai info yang Aju dapat dari Young Living Convention di dalam entry post yang seterusnya.

berminat dan teruja untuk JOIN bisnes YOUNG LIVING ?

watsapp Aju 012-4318211. Aju akan guide you all sehingga berjaya. Yang pasti, you all perlu ada kesabaran dan kecintaan pada Minyak Essential. Bila kita sayang produk, kita akan sentiasa berkongsi ILMU dengan semua orang tanpa jemu.

Aju sayangkan Essential Oils !

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge